Het verhaal van Drucenda uit Suriname: Alle eer aan de Heer

0
Mijn getuigenis: Vandaag delen we het verhaal van Drucenda uit Suriname. Ze vertelt wat zij heeft meegemaakt de afgelopen week. Ze deelt het met ons ter bemoediging. Een prachtig verhaal voor de gelovigen onder ons.

‘Onderschat het gebed niet, bid ten alle tijden. De duivel slaapt niet, dus als christen moet je volhardend bidden. En denk vooral niet  dat God jouw gebeden niet hoort’. Geef haar verhaal door aan een ieder. Misschien is het precies wat ze op dit moment nodig hebben. Amen

Mijn verhaal

Drucenda uit Suriname schreef het volgende: MIJN VERHAAL. Een lang verhaal, maar het is het lezen waard. Lees tot het einde

GOD IS GOED EN ZEER TE PRIJZEN.
WIE GOD BEWAARD IS WEL BEWAARD.

ALLE EER AAN DE HEER🙏🙏

Op 28 maart 2020 was ik met me moeder onderweg naar Nickerie. Op gegeven moment had ik maag pijn. Ik vroeg me moeder om achter het stuur plaats te nemen omdat ik maag pijn had. Ze vroeg me nog moet ik naar Wageningen rijden dan kan je ff naar de RGD poli daar, ik zei nee rij maar door. We waren al dichtbij Wageningen.

Maagpijn

Ik had maagpijn en dacht, misschien moet ik overgeven om me verlicht te voelen. Ik heb geprobeerd over te geven en heb wat eten overgegeven. We reden door richting Nickerie, maar die pijn die verdween maar niet, heb weer geprobeerd over te geven en heb weer wat eten overgegeven voor de 2de keer. Heb niet echt kunnen doen wat ik moest doen, me moeder heeft der dingen gedaan en toen reden we terug. Onderweg naar Coronie had ik het gevoel om over te geven, me moeder reed ik heb der gevraagd om aan een kant te gaan omdat ik wil overgeven, heb weer overgegeven weer wat voedsel voor de 3de keer.

Pijn werd erger

En juist nu werd die pijn heviger. Ik kreunde in me zelf, omdat ik me moeder en de kids niet angstig wilde maken. Maar op gegeven moment kon ik het niet meer volhouden en begon te huilen, wist niet hoe ik moest zitten in de auto. Ik zei me moeder als ze is aangekomen bij de poli op Groot Henar laat ze ff na binnen rijden.

Lees ook: Reacties op: De getuigenis van Xiomara: Winti kulturu versus Jezus

Op de poli aangekomen kon ik bij het uitstappen bijna NIET Ademen, zoveel pijn had ik dat ik me zelf afvroeg van HOE, WAT is dit eigenlijk? Ik dacht dit zijn mijn laatste seconden op deze aarde. Binnen aangekomen heeft de dokter mij onderzocht en kon niets vinden, alles was goed. Ik had zoveel pijn dat ik niet kon liggen. Ik probeerde mijn Adem in te houden denkende dat ik die pijn niet zal voelen maar het hielp niet.

De zuster zei, gewoon blijven ademen, gewoon blijven ademen, je adem niet inhouden. Ik heb dan weer overgegeven voor de 4de keer, alleen slijm, een bakje vol. Ik heb een tablet van de dokter gehad, ingenomen en die pijn ging maar niet over, de dokter zei, die pijn moet al wat minder zijn, want je hebt die tablet al zeker 5 minuten terug ingenomen, maar die pijn was er nog.

Spoedeisende hulp

De dokter zei ik ga u naar de SPOEDEISENDE HULP sturen, want die pijn is te lang gebleven. Hij heeft een verwijsbrief voor me geschreven en ook naar de SPOEDEISENDE HULP GEBELD. Me moeder heeft mijn man Delano  gebeld en gezegd dat hij naar Nickerie moet komen omdat ik pijn heb en verwezen zal worden naar de SEH.

Me man kwam dan met me broertje en Romario richting Nickerie. Me moeder zij van Cenda roep Jezus, Jezus, zelfs dat kon ik niet, zo hevig was die pijn. Op gegeven moment dacht ik, ik MOET het uitspreken, toen zei ik JEZUS JEZUS JEZUS. Me moeder begon voor me te bidden samen met me jongste zoon.

Op een gegeven moment begon hij te huilen, me moeder zei Jamyron je moet niet huilen je moet voor mama bidden. Me moeder bad maar door. En toen begon ze te zingen*oooh hoe Wonderbaar is Jezus Bloed*. Ik heb dan weer overgegeven voor de 5de keer, alleen slijm, die tablet is eruit……en ja die pijn was Weg. Gewoon plotseling weggggggg.

Geen pijn meer

We zijn nog zo’n 5 minuten op de bank blijven zitten om te kijken als ik echt weer de oude was. En ja…. Geen pijn meer…. Ik heb die zuster gezegd ik ga niet meer naar het SEH ik ga naar huis als er wat is ga ik dan naar de RGD poli in Coronie. De dokter was intussen al weg. Me moeder zat achter het stuur en zo reden we richting Coronie.

We zagen hem niet

Maar het was intussen al een tijdje geleden dat me moeder me man gebeld had om te komen, maar na een poosje gereden te hebben zagen we hem maar niet. En PLOTSELING zag ik me broertje Odin bevend langs de weg staan, maar ik zag me man niet, ik schrok, sprong uit de auto en zag hem langs het kanaal staan, geen schrammetje niets. Gezond en fit🙏🙏🙏 GOD IS GOED.

Auto in het kanaal

Die auto die zat in het kanaal, maar me man, me broertje en Romario waren niet gewond. De duivel is een overwonnen en verslagen vijand.

Voor ik naar Nickerie vertrok had me man me wat gewezen, er was wat gezet in de buurt waar hij als supervisor werkt en ik zei hem, we moeten bidden. Dat is het enige wat ik het Best kan doen. Dus ging ik bidden, bidden en God vragen om ons te beschermen.

verhaal auto

Voorbeeldfoto van karolyneroberts

De vijand

En ja HIJ is een verhoorder der gebeden. De vijand wilde mij eerst doden, omdat ik de gene ben die bidt voor ons gezin, om zo toegang te krijgen tot mijn man, maar hij liegt.

HIJ DIE IN MIJ IS, IS MEER DAN DIE IN DE WERELD IS. JEZUS. Hij heeft mij niet kunnen doden en ook Mijn man niet. Want ALS GOD VOOR ONS IS, WIE KAN TEGEN ONS ZIJN. NOT EVEN DE DEVIL HIMSELF.

Me man zei me van ‘Cenda dit is God, Cenda dit is God, ik schreeuwde ooooh Jezus, oooh Jezus, oooh Jezus, die auto slingerde op de weg van links naar rechts, een aantal keren en ging met de zijkant vooruit, is tegen de berm aangekomen en zou over de kop moeten gaan maar dat is niet gebeurd’.

Hij zei Cenda ik dacht *we gaan dood, we gaan dood*.

Onze levensadem is in de handen van God en niet in dat van de mens. Hij heeft ons leven gegeven en wel in overvloed. Gebeden hebben kracht, onderschat nooit je gebed. Zolang je HEILIG EN REIN leeft voor God zal hij jouw gebeden verhoren, want HET GEBED VAN EEN RECHTVAARDIGE KAN VEEL OMDAT ER KRACHT AAN VERLEEND WORDT.

Hij is nooit te laat

Ik wil jullie bemoedigen om het gebed niet te onderschatten, bid ten alle tijden. De duivel slaapt niet, dus als christen moet je volhardend bidden. Denk niet dat God jouw gebeden niet verhoord, HIJ antwoordt op ZIJN tijd en HIJ is nooit te laat.

De plannen van de Heer over ons leven zullen in vervulling gaan in Jezus Naam. Het beste van ons leven is niet achter ons, maar voor ons.
THE BEST IS YET TO COME.

BLESSIE 🙏🙏🙏
Drucenda Lieveld – Faerber 

Feel free to share🌹

U kunt op onze Facebook pagina reageren op dit artikel. Uw mening, advies en/of power stellen wij zeer op prijs. U mag dit bericht delen met uw vrienden en familie! Wilt u een verhaal of familiebericht plaatsen? Stuur het naar info@familienieuws.com en wij publiceren het gratis. FamilieNieuws is er voor en door mensen uit Paramaribo, Suriname en Nederland

Comments are closed.