Koken op houtvuur vermoedelijke oorzaak woningbrand binnenstad Paramaribo – video’s

0
Wat een vuur, zo midden in de stad Paramaribo. Een woning die niet tegen brand verzekerd was en ook niet aangesloten was op het elektriciteitsnet stond in de fik.

De brand is vermoedelijk ontstaan omdat de bewoner aan het koken was op houtvuur. Bekijk het bericht voor meer informatie en laat het meteen een waarschuwing zijn voor anderen. Geef het door aan ze. Kijk ook naar de video’s van de brand en de bluswerkzaamheden. Waarom koken mensen tegenwoordig nog op houtvuur?

Brand te Paramaribo

De Ware Tijd Suriname schreef het volgende: WONINGBRAND binnenstad AAN DE NASSYLAAN te Paramaribo. Een woning aan de Nassylaan, niet ver van de Fred Derbystraat, is woensdagochtend afgebrand. De brandweer van post Knuffelsgracht kon een andere houten woning van drie verdiepingen redden.

Niemand thuis

Ten tijde van de brand was er niemand aanwezig. Volgens de buren is het de derde keer dat er brand in de afgebrande woning is ontstaan. Een alleenstaande bejaarde man die op het adres woont maakt er volgens hen een gewoonte van om vuur te stoken om te koken met alle gevolgen van dien.

Niet verzekerd

Woensdagochtend was het wederom raak, zeggen ze. De woning was niet tegen brand verzekerd en ook niet aangesloten op het elektriciteitsnet. Er deden zich geen persoonlijke ongelukken voor. De politie van Centrum is belast met het onderzoek.

Bekijk hier de video’s:

Bron: De Ware Tijd Suriname
U kunt op onze Facebook pagina reageren op dit artikel. Uw mening, advies en/of power stellen wij zeer op prijs. U mag dit bericht delen met uw vrienden en familie! Wilt u een verhaal of familiebericht plaatsen? Stuur het naar info@familienieuws.com en wij publiceren het gratis. FamilieNieuws is er voor en door mensen uit Paramaribo, Suriname en Nederland

Comments are closed.