Video – 12 mensen dakloos. Brand door kind met aansteker

foto nu.sr brand Paramaribo Suriname FamilieNieuws

Een hoogbouwwoning aan de Limesgracht stond woensdagmiddag in brand.

Advertisements

Een matras stond in brand

De woning was beneden van steen en boven van hout. De vermoedelijke oorzaak van deze woningbrand heeft te maken met het spelen met een aansteker door een kind.

Wel verzekerd tegen brand

Een matras stond in brand in de bovenwoning. De woning is wel tegen brand verzekerd.

Advertisements

foto nu.sr brand Paramaribo Suriname FamilieNieuws
Foto van nu.sr
Nu dakloos geworden

Het bovengedeelte is compleet met inboedel afgebrand en het beneden gedeelte heeft waterschade opgelopen. De woning werd bewoond door 12 personen die vanwege de brand nu dakloos zijn geworden.
Video:

Bron: DBS
**
U kunt op onze Facebook pagina reageren op dit artikel. Uw mening, advies en/of power stellen wij zeer op prijs. U mag dit bericht delen met uw vrienden en familie! Wilt u een verhaal of familiebericht plaatsen? Stuur het naar info@familienieuws.com en wij publiceren het gratis.