Video – De 15-jarige jongen overleden door gewichtheffen (buitenland)

Een Australische tiener is overleden nadat hij bij het gewichtheffen in de sportschool teveel hooi op zijn vork nam. De 15-jarige jongen was alleen in de gym en kon de bijna 100 kilogram bij het bankdrukken niet baas en werd verpletterd.

Advertisements

Ben Shaw werd door medewerkers van de sportschool gevonden en met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Helaas overleed hij daar. Het is niet duidelijk hoe lang de jongen met het gewicht vast heeft gezeten. Dit meldt ABC News.

„Ben overleed met zijn familie en vrienden bij zich”, heeft zijn familie in een verklaring laten weten. „Ben laat een erfenis achter en doneert zijn organen. Hij geeft zijn leven door aan anderen.”

De hele situatie wordt momenteel uitvoering onderzocht. Door middel van beveiligingscamera’s hoopt de familie erachter te komen wat er nu precies is gebeurd.

Advertisements

Volgens de regels van de sportschool mogen kinderen jonger dan zestien jaar niet zonder toestemming gewichtheffen.
Bekijk hier de video erover:

Coverfoto: Voorbeeldfoto

Bron: Telefgraaf
**
U kunt op onze Facebook pagina reageren op dit artikel. Uw mening, advies en/of power stellen wij zeer op prijs. U mag dit bericht delen met uw vrienden en familie! Wilt u een verhaal of familiebericht plaatsen? Stuur het naar info@familienieuws.com en wij publiceren het gratis.