Redactie: Gascilinders ontploft in huis

0

De politie en de brandweer moesten zaterdagavond uitrukken voor een woningbrand aan de Noordwijkweg bij de familie Kalloe. Ter plaatste aangekomen stond de houtenwoning met een oppervlakte van 9 bij 6 meters in brand. Volgens verklaring van de bewoonster Shalini blijkt dat ze bezig waren te koken.

image

Op een gegeven moment is de gascilinder ontploft. Het vermoeden bestaat dat de gasleiding een lekkage had waardoor de cilinder is ontploft. Het afgebrand huis was niet aangesloten op het elektriciteitsnet en was bovenal niet tegen brand verzekerd.
Dagblad Suriname heeft in verband met deze woningbrand gesproken met een buurtbewoner .

Volgens de buurtbewoner woonden negen personen in dat huis. De jongste zoon was bezig friet te bakken toen de lekkage is ontstaan. De bewoners gingen uit de woning nadat zij vuur hadden ontdekt. Bij deze woningbrand zijn er geen gewonden. Het onderzoek in deze zaak duurt voort.

Bron: DBS




**
Wilt u een verhaal of familiebericht plaatsen? Stuur het naar info@familienieuws.com en wij publiceren het gratis

Comments are closed.